این تعلیق به دلیل سه تخلف از جمله اطلاعات نادرست در مورد واکسن کووید-۱۹، ارائه اظهارات نادرست و تحقیرآمیز مبنی بر اینکه بسیاری از رهبران دولت از گفتن حقیقت در مورد بدهی کشور می ترسند، است.

تعلیق پخش برنامه «مدرسه رهبری» از تلویزیون آنلاینPolePole  توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات تانزانیا

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تانزانیا (TCRA) پخش برنامه «Shule ya Uongozi» (مدرسه رهبری) توسط یک تلویزیون آنلاین متعلق به دبیر تبلیغاتی سابق حزب CCM، را به دلیل نقض مقررات ارتباطات الکترونیکی و پستی در پخش محتوای آنلاین به حالت تعلیق درآورد.

این تعلیق به دلیل سه تخلف از جمله اطلاعات نادرست در مورد واکسن کووید-۱۹، ارائه اظهارات نادرست و تحقیرآمیز است که بسیاری از رهبران دولت از گفتن حقیقت در مورد بدهی ملی هراس داشتند.

هانس گونزه، رئیس کمیته محتوای TCRA، در گفتگو با خبرنگاران در دارالسلام، گفت که موضوع دیگر مربوط به کار کمیسیون های منطقه ای با بازرگانان است که می گوید آنها به رویه های قانونی پایبند نیستند و در عوض با معامله گران بدرفتاری می کنند.

کمیته محتوا را تایید کرده است که شبکه Polepole از طریق برنامه های فوق، قواعد ارتباطات الکترونیکی و پستی در پخش طبق آنلاین محتوای به بخش ۴۴ بند (ب)، و بخشی G از فصل تانزانیا سازمان تنظیم مقررات ۱۷۲ را نقض کرده است.

وی گفت: اگر تلویزیون شرایط را رعایت کند، مالک باید به TCRA گزارش دهد و پس از رعایت دستورالعمل، تسهیلات به مدت شش ماه تحت نظارت TCRA خواهد بود.

 گونزه همچنین افزود که مالک این تسهیلات حق دارد ظرف ۲۱ روز نسبت به تصمیم شورای تجارت رقابتی (FCT) اعتراض کند.

شبکه Polepole از کمیته محتوای TCRA تشکر کرد و گفت که کشور راه درازی برای پذیرش حقایق دارد، اما او تسلیم نخواهد شد.

وی گفت: «حقیقت تا پذیرفتن راه درازی دارد و به ویژه برای من که عضوی از حزب حاکم هستم که به حقیقت و جز حقیقت اعتقاد ندارم».

منبع روزنامه شهروند تانزانیا

کد خبر 10016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =